Książki

Office 2016 PL. Kurs

Office 2016 PL. Kurs

autor: Witold Wrotek

format: 168x237

data wydania: 2016-02-12

23.94 zł
kup teraz

Office 2016 PL — nie zastąpisz go żadnym innym!

  • Wszechobecny Word, czyli jak powstaje 90 procent dokumentów na świecie
  • Genialny Excel, czyli dlaczego firmy nie mogą się obejść bez arkuszy kalkulacyjnych
  • Obrazowy PowerPoint, czyli do czego służy prezentacja
  • Terminowy Outlook, czyli po co Ci zintegrowane centrum pocztowo-kalendarzowe
Pakiet Office to coś, bez czego w cywilizowanym świecie nie może obejść się żadna firma. Jest narzędziem tak doskonałym, że nikomu nie udało się dotąd wymyślić nic, co mogłoby naprawdę zaszkodzić jego pozycji na rynku. Zestaw programów do tworzenia dokumentów, wykonywania skomplikowanych obliczeń, przechowywania danych, projektowania materiałów reklamowych, a także segregowania poczty i planowania spotkań to podstawa prowadzenia działalności... o ile umiesz dobrze się nim posługiwać. Jeśli chcesz poznać podstawy działania Office’a, czas na dobry kurs!

W tej książce znajdziesz konkretne, przejrzyste informacje na temat czterech programów pakietu Office. Nauczysz się obsługiwać edytor tekstu, formatować dokumenty, sprawdzać ich poprawność, dodawać ilustracje i wypunktowania. Kolejnym krokiem będzie zapoznanie się z arkuszem kalkulacyjnym. Odkryjesz tu, jak wpisywać dane do komórek, zaznaczać te komórki i wykonywać obliczenia, także z użyciem formuł. W części dotyczącej PowerPointa poznasz zasady tworzenia dobrych prezentacji, a nauka obsługi programu pocztowego pozwoli Ci zrozumieć, że Outlook służy nie tylko do ściągania poczty. Przeanalizuj konkretne przykłady, a Office zacznie pracować dla Ciebie!

Zobacz, jak:
  • tworzyć nowe dokumenty w każdym z programów pakietu Office
  • wykorzystać autokorektę oraz słownik w Wordzie i sprawdzić poprawność danych w Excelu
  • zaznaczać tekst, komórki i zakresy komórek w Wordzie i Excelu
  • formatować tekst i komórki, zapewniać dokumentom elegancki i przejrzysty wygląd
  • dodawać ilustracje w dokumentach tekstowych i prezentacjach
  • tworzyć wykresy i przenosić je między programami
  • konstruować makropolecenia, by ułatwić sobie żmudną, powtarzalną pracę z dokumentami
  • projektować slajdy i dodawać do nich tekst, ścieżkę dźwiękową oraz materiały multimedialne
  • ustanawiać reguły segregowania poczty przychodzącej i tworzyć automatyczne odpowiedzi
  • planować spotkania i zdarzenia z użyciem Outlooka

Zostań ekspertem od Office’a!

23.94 zł
kup teraz