Książki

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło ...

Autor: Jeffrey Gitomer

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie ...

47.40 zł (-31.60zł)
kup teraz
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z ...

Autor: Joel Comm

Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy Zamień swoje hobby w zysk! Stwórz własne źródło stałych przychodów! Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze! Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę ...

39.00 zł
kup teraz
Content marketing. Od strategii do efektów

Content marketing. Od strategii do efektów

Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej ...

39.90 zł
kup teraz
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze ...

Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak

ECONOMICUS 2016 - III miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny" WE the CROWD Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu ...

39.90 zł
kup teraz
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest ...

24.74 zł (-15.16zł)
kup teraz
Biblia copywritingu

Biblia copywritingu

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może ...

39.90 zł
kup teraz
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło ...

Autor: Jeffrey Gitomer

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie ...

47.40 zł (-31.60zł)
kup teraz
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z ...

Autor: Joel Comm

Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy Zamień swoje hobby w zysk! Stwórz własne źródło stałych przychodów! Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze! Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę ...

39.00 zł
kup teraz
Content marketing. Od strategii do efektów

Content marketing. Od strategii do efektów

Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej ...

39.90 zł
kup teraz
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze ...

Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak

ECONOMICUS 2016 - III miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny" WE the CROWD Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu ...

39.90 zł
kup teraz