Książki

Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych

Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces ...

Autor: Luiza Bachórzewska

Zaprojektuj swój mobilny biznes Jak każdy inny rynek, także rynek aplikacji mobilnych wymaga od uczestnika zrozumienia, odpowiedniego nastawienia, strategii i planu działania. Można na nim zarobić fortunę, ale można też stracić mnóstwo pieniędzy. Aby uniknąć porażki, trzeba opanować tajniki ...

44.90 zł
kup teraz
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu

Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego ...

Autor: Marcin Paweł Sadowski

Odkryj tajniki sztuki skutecznego przekazu Jak długo powinna trwać prezentacja? Jak dobrać kolorystykę i elementy graficzne do tematu prezentacji? Jak profesjonalnie przygotować się do prezentacji? Właściwie przygotowana i skuteczna prezentacja powinna być czytelna, estetyczna i atrakcyjna. Powinna ...

22.00 zł
kup teraz
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych

Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces ...

Autor: Luiza Bachórzewska

Zaprojektuj swój mobilny biznes Jak każdy inny rynek, także rynek aplikacji mobilnych wymaga od uczestnika zrozumienia, odpowiedniego nastawienia, strategii i planu działania. Można na nim zarobić fortunę, ale można też stracić mnóstwo pieniędzy. Aby uniknąć porażki, trzeba opanować tajniki ...

44.90 zł
kup teraz
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu

Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego ...

Autor: Marcin Paweł Sadowski

Odkryj tajniki sztuki skutecznego przekazu Jak długo powinna trwać prezentacja? Jak dobrać kolorystykę i elementy graficzne do tematu prezentacji? Jak profesjonalnie przygotować się do prezentacji? Właściwie przygotowana i skuteczna prezentacja powinna być czytelna, estetyczna i atrakcyjna. Powinna ...

22.00 zł
kup teraz
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci

E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej ...

Autor: Piotr Krupa, Maciej Ossowski

E-mail marketing? To działa! Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że ...

34.90 zł
kup teraz
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, ...

Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim ...

11.90 zł (-27.10zł)
kup teraz
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie ...

Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewic...

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do ...

39.00 zł
kup teraz
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II

Era Facebooka. Wykorzystaj sieci ...

Autor: Clara Shih

Nowe wydanie bestsellera - Dodatkowe omówienie serwisów Twitter i LinkedIn! Polub tę książkę! Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja Prowadzenie hipertargetowanych kampanii ...

49.00 zł
kup teraz
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu

E-wangeliści. Ucz się od najlepszych ...

Autor: Tomasz Cisek, Paweł Nowacki

Na początku było słowo... słowo INTERNET Genesis Za rok zerowy Internetu można uznać rok 1989 naszej ery. W owym czasie, w marcu, Tim Berners-Lee oraz Robert Cailliau złożyli do CERN-u projekt stworzenia sieci dokumentów hipertekstowych, o nazwie World Wide Web. Sieć miała ułatwić pracę w CERN-ie. W grudniu ...

39.90 zł
kup teraz
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które ...

Autor: Joanna Wrycza-Bekier

Krótkie teksty na szybkie czasy Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie — liczy się każde słowo. Dlatego ...

49.00 zł
kup teraz