
Media społecznościowe bez ściemy. Jak ...
Autor: Jason Falls, Erik DeckersZwiększ swój udział w rynku Poznaj siłę własnej marki Czerp konkretne zyski Strategie nie dla harcerzyków! Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać ...

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu ...
Autor: Alistair Croll, Benjamin YoskovitzLektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania. Peter Yared, dyrektor ds. IT, CBS Interactive To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. ...

Marketing internetowy. Szybkie łącze z ...
Autor: Jon ReedTę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to ...

Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami ...
Autor: Katarzyna TrawińskaMLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji ...

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II ...
Autor: Krzysztof MarzecGoogle'owa skrzynka narzędziowa Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach ...

Najbardziej znany Sekret Marketingu na ...
Autor: Dr Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard ChmuraPonadczasowy i niezbędny! “Najbardziej znany sekret marketingu” mówi o wszystkim co powinieneś wiedzieć, robić i planować w celu napędzenia swojego biznesu i bycia o krok przed konkurencją. - BRIAN TRACY, autor ponad 70 książek Aż 98% przedsiębiorców polega na rekomendacjach ...

Nie interesuje mnie bycie zwykłym ...
Autor: Michał WawrzyniakSpalona ziemia czy ogród pomników, czyli co chcesz po sobie zostawić? Większość ludzi nie myśli. Nie zastanawia się nad sobą. Ci ludzie tylko żyją — budzą się rano, wychodzą do pracy, odbębniają swoje osiem godzin, potem obiad, prace domowe, buzi-buzi i z powrotem lulu. Do ...

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, ...
Autor: Jason RodriguezSkuteczne kampanie e-mailowe! E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili ...

Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie ...
Autor: Toby SegaranWykorzystaj dane z sieci do własnych potrzeb! Internet to nic innego jak gigantyczny zbiór danych. Każdy, kto znajdzie sposób na ich umiejętne wykorzystanie, ma szansę zbudować aplikację, która odniesie światowy sukces. Serwisy randkowe, portale społecznościowe, porównywarki cen ...

Photoshop dla e-commerce i social media
Autor: Sebastian KończakObraz wart więcej niż tysiąc słów Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej ...