Książki

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do ...

Autor: Ash Maurya

To jedna z najlepszych technicznych książek na temat modelu Lean Startup. I tyle. Nic więcej nie trzeba dodawać. Dan Martell, założyciel, Clarity.fm, anioł biznesu Wizja testowana w praktyce Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. ...

39.00 zł
kup teraz
Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami (b2b)

Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami ...

Autor: Katarzyna Trawińska

MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji ...

32.44 zł (-17.46zł)
kup teraz
Moc Przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)

Moc Przyciągania. 5 prostych kroków do ...

Autor: Joe Vitale

Czy pierwszy milion trzeba ukraść? Nie. Można go... przyciągnąć. Jak? Stając się magnesem, który przyciągnie wszystko, czego pragniesz. Brzmi niewiarygodnie? Być może. Dlaczego? Dlatego, że przytłacza nas defetyzm i kiedy ktoś mówi, że możemy dokonać czegoś wielkiego, nie wierzymy mu -- uznajemy ...

29.00 zł
kup teraz
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Skuteczne social media. Prowadź działania, ...

Autor: Anna Miotk

Social media? Porozmawiajmy poważnie! Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego ...

39.90 zł
kup teraz
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić ...

Autor: Scott Stratten, Alison Kramer

Czy można zautomatyzować autentyczność? Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo ...

37.00 zł
kup teraz
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli ...

Autor: Franciszek Georgiew

Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały ...

30.87 zł (-18.13zł)
kup teraz
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

Lean Customer Development. Twórz produkty, ...

Autor: Cindy Alvarez

Znaj klienta swego Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami. Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development. Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia. Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie ...

39.90 zł
kup teraz
Lean management po polsku. Wydanie II

Lean management po polsku. Wydanie II

Autor: Tomasz Król

Szczupłe zarządzanie, które działa Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Będziemy ...

25.54 zł (-14.36zł)
kup teraz
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach

Lean management po polsku. O dobrych i złych ...

Autor: Tomasz Król

11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się ...

39.00 zł
kup teraz
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami

Lightning Network dla praktyków. Protokół ...

Autor: Andreas M. Antonopoulos, Olaoluwa Osuntokun, R...

Potencjał blockchainu jest ogromny i zapewne wciąż nie znamy wszystkich jego możliwych zastosowań. Jest to dosyć nowa, dynamicznie rozwijająca się technologia, jednak już teraz dostrzegalne są pewne jej ograniczenia. Problemem jest na przykład skalowalność Bitcoina. Rozwiązaniem wydaje się Lightning Network ...

119.00 zł
kup teraz