
Dziesięć powodów, dla których powinieneś ...
Autor: Jaron LanierMasz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś sterowany przez algorytmy inżynierów, których nie znasz, i popychany do działań, których cele ...

Podręcznik tworzenia stron internetowych na ...
Autor: Tomasz SmykowskiOficjalny podręcznik używania kreatora stron społecznościowych na Facebooku Zakładka Polishwords 7.0. Podręcznik ten przeprowadzi Cię przez proces zakładania strony społecznościowej, dodawania i komponowania zakładek oraz mierzenia efektów działań na Facebooku.

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, ...
Autor: Scott GallowayBestseller New York Timesa Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej ...

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, ...
Autor: Scott GallowayBestseller New York Timesa Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej ...

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, ...
Autor: Scott GallowayBestseller New York Timesa Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej ...

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, ...
Autor: Scott GallowayBestseller New York Timesa Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej ...

From Voices to Results - Voice of Customer ...
Autor: Robert CoppenhaverVoice of Customer (VoC) is one of the most popular forms of market research that combines both quantitative and qualitative methods. This book is about developing a deeper knowledge of your customers and understanding their articulated and unarticulated needs. Doing so requires engaging with customers in a meaningful and ...

Financial Times Best Books of the Year 2018TechRepublic Top Books Every Techie Should ReadBook Description:How will AI evolve and what major innovations are on the horizon? What will its impact be on the job market, economy, and society? What is the path toward human-level machine intelligence? What should we be concerned ...

From Voices to Results - Voice of Customer ...
Autor: Robert CoppenhaverVoice of Customer (VoC) is one of the most popular forms of market research that combines both quantitative and qualitative methods. This book is about developing a deeper knowledge of your customers and understanding their articulated and unarticulated needs. Doing so requires engaging with customers in a meaningful and ...

Financial Times Best Books of the Year 2018TechRepublic Top Books Every Techie Should ReadBook Description:How will AI evolve and what major innovations are on the horizon? What will its impact be on the job market, economy, and society? What is the path toward human-level machine intelligence? What should we be concerned ...