Książki

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" ...

34.90 zł
kup teraz
Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. ...

Autor: C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, M...

Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może ...

20.90 zł (-46.10zł)
kup teraz
Marketing internetowy w małej firmie

Marketing internetowy w małej firmie

Autor: Holly Berkley

Techniki skutecznej promocji w internecie Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ...

34.90 zł
kup teraz
Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Autor: Tomasz Frontczak

Posłuchaj spotu reklamowego (plik mp3) Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal ...

47.00 zł
kup teraz
Marketing wirusowy w internecie

Marketing wirusowy w internecie

Autor: Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Mu...

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością! Niezbędny do życia bakcyl marketingowy Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą Publikowanie e-booków i artykułów -- ...

34.90 zł
kup teraz
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Psychologia Sprzedaży - droga do ...

Autor: Mateusz Grzesiak

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i ...

23.94 zł (-15.96zł)
kup teraz
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne ...

Autor: Eric Ries

Bestseller na liście „New York Timesa” Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego ...

29.40 zł (-19.60zł)
kup teraz
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu ...

Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz

Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania. Peter Yared, dyrektor ds. IT, CBS Interactive To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. ...

79.00 zł
kup teraz
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do ...

Autor: Ash Maurya

To jedna z najlepszych technicznych książek na temat modelu Lean Startup. I tyle. Nic więcej nie trzeba dodawać. Dan Martell, założyciel, Clarity.fm, anioł biznesu Wizja testowana w praktyce Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. ...

39.00 zł
kup teraz
Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami (b2b)

Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami ...

Autor: Katarzyna Trawińska

MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji ...

32.44 zł (-17.46zł)
kup teraz