
Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza ...
Autor: Andrew McStayW czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której ...

Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w ...
Autor: Cal Newport"Cyfrowy minimalizm" to najlepsza książka o naszym trudnym związku z technologią, jaką przeczytałem w ostatnim czasie. Jeżeli szukacie przewodnika, który pomoże wam wyzwolić się z okowów e-maili, sieci społecznościowych, smartfonów i ekranów, to jest nim właśnie ...

Wybrane problemy zarządzania procesami ...
Autor: Janusz JanczykPraca zawiera główne tezy z obszaru nowoczesnych form zarządzania i organizacji procesów kształcenia. Prezentuje genezę nauczania opartego na nowoczesnych środkach technicznych, z e-learningiem włącznie. W zakresie teoretycznym i badawczym omawia społeczne i techniczne aspekty upowszechnienia ...

Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza ...
Autor: Andrew McStayW czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której ...

Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w ...
Autor: Cal Newport"Cyfrowy minimalizm" to najlepsza książka o naszym trudnym związku z technologią, jaką przeczytałem w ostatnim czasie. Jeżeli szukacie przewodnika, który pomoże wam wyzwolić się z okowów e-maili, sieci społecznościowych, smartfonów i ekranów, to jest nim właśnie ...

Wybrane problemy zarządzania procesami ...
Autor: Janusz JanczykPraca zawiera główne tezy z obszaru nowoczesnych form zarządzania i organizacji procesów kształcenia. Prezentuje genezę nauczania opartego na nowoczesnych środkach technicznych, z e-learningiem włącznie. W zakresie teoretycznym i badawczym omawia społeczne i techniczne aspekty upowszechnienia ...

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza ...
Autor: Eryk MistewiczLudzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i ...

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza ...
Autor: Eryk MistewiczLudzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i ...

How do we know if a hot new technology will succeed or fail? Most of us, even experts, get it wrong all the time. We depend more than we realize on wishful thinking and romanticized ideas of history. In the new paperback edition of this fascinating book, a book that has appeared on MSNBC, CNBC, Slashdot.org, ...

We the Media. Grassroots Journalism By the ...
Autor: Dan Gillmor"We the Media, has become something of a bible for those who believe the online medium will change journalism for the better." -Financial Times Big Media has lost its monopoly on the news, thanks to the Internet. Now that it's possible to publish in real time to a worldwide audience, a new breed of grassroots journalists ...