
PHP 5 i MySQL. Zastosowania e-commerce
Autor: Emilian Balanescu, Mihai Bucica, Cristian Dari...Stwórz profesjonalną witrynę handlową dla przedsiębiorstwa Zaprojektuj wszystkie elementy witryny i przygotuj bazę danych Zaimplementuj mechanizmy składania i przetwarzania zamówień Zadbaj o bezpieczeństwo transakcji Dynamiczny rozwój internetu sprawił, że wiele firm zainteresowało się ...

Photoshop dla e-commerce i social media
Autor: Sebastian KończakObraz wart więcej niż tysiąc słów Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej ...

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi ...
Autor: Allan DibPlan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody ...

Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą
Autor: Seth GodinPlemiona to lektura obowiązkowa dla nas wszystkich. We współczesnym świecie kwestia przywództwa spoczywa w rękach każdego z nas. Bill Bradley, były senator USA Silne plemię pod wezwaniem 1. DAWNIEJ mianem plemienia określaliśmy grupę powiązaną ze sobą pokrewieństwem, obszarem zamieszkania, językiem, ...

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy ...
Autor: Steve Blank, Bob DorfKsiążka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych Twój startup - instrukcja obsługi Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy ...

Polski e-konsument - typologia, zachowania
Autor: Magdalena Jaciow, Robert WolnyE-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje ...

Wywiad z Piotrem Kantorowskim - współautorem książki >> PRZECZYTAJ Jak zabezpieczyć swój majątek przy prowadzeniu działalności gospodarczej? >> POSŁUCHAJ Znaki towarowe, a SEO i SEM, czyli jeden prosty trik, który pozwoli Ci przechytrzyć konkurencję >> PRZECZYTAJ Czy ...

Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz ...
Autor: praca zbiorowa pod redakcją Macieja DutkoDura lex, sed lex — twarde prawo, ale prawo. Musisz je znać, także w e-biznesie Rozwój technologiczny i ekonomiczny e-commerce wymusza na e-sprzedawcach ciągłe dostosowywanie się do zmian legislacyjnych. Mnożą się przepisy krajowe oraz wytyczne co do funkcjonowania na rynku unijnym. Prawo w e-biznesie ...

Niejednokrotnie na swojej drodze spotykamy osoby, które stwarzają problemy i utrudniają życie. Mogą to być szefowie, podwładni, przyjaciele, znajomi. Najczęściej są mistrzami gry na emocjach, wydają się czarujący i pełni świetnych pomysłów. Dopiero po czasie okazuje się, że to psychopatyczne ...

Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla ...
Autor: David AireyUwolnij się od etatu! Jeżeli Twoja praca jest Twoją pasją, należysz do grona wyjątkowo szczęśliwych ludzi. Nie ma nic przyjemniejszego, niż poświęcać się ulubionemu zajęciu, a jednocześnie obserwować stale rosnący stan konta. Graficy to grupa osób, którym dość łatwo przychodzi osiągnięcie tego ...