
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie ...
Autor: Piotr KaletaWyróżnij się treścią. Internet to doceni! Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis ...

Sekrety pomiarów w mediach ...
Autor: John LovettWykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych! Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest ...

Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji
Autor: Gottfried Vossen, Stephan HagemannWszystko, co powinieneś wiedzieć o Web 2.0 Jak poznać, czy serwis jest zbudowany w nurcie Web 2.0? Jakie technologie stosować? Jak wykorzystać sieć WWW do zwiększenia dochodów? "Web 2.0 -- określenie serwisów internetowych powstałych po 2001 roku, w których działaniu ...

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Autor: Dariusz PuzyrkiewiczGrzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i ...

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep ...
Autor: Wojciech Kyciak, Karol PrzeliorzRozpocznij działalność handlową w internecie Internet zmienił oblicze działalności handlowej. Sklepy internetowe, tańsze w utrzymaniu od tradycyjnych placówek, zaczęły wyrastać jak grzyby po deszczu. Wiele z nich przetrwało i obecnie przynoszą ogromne zyski, ale inne błyskawicznie upadły. Dlaczego? Co ...

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep ...
Autor: Wojciech Kyciak>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II i Kolejna odsłona Czas rozwinąć własny biznes! Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, ...

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep ...
Autor: Wojciech Kyciak>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II i Kolejna odsłona Zostań prawdziwym e-biznesmenem! Marketing - promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem Użyteczność witryny - rozmieszczenie elementów, ...

Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć ...
Autor: Mirosław SkwarekMagia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za ...

Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją ...
Autor: Catherine SedaW sieci skutecznego marketingu: Zdobądź i utrzymaj nowych klientów Poznaj tajniki e-commerce Nie daj się złapać w pułapki czyhające w sieci Firmuj swój sukces online Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka ...

Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak ...
Autor: Jeb BlountDo niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też ...