Książki

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, ...

Autor: Anna Miotk

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko ...

49.00 zł
kup teraz
Przechytrzyć social media

Przechytrzyć social media

Autor: Evan Bailyn

Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych! Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, ...

39.90 zł
kup teraz
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, ...

Autor: Arkadiusz Skuza

Dlaczego Twój genialny startup nie zarabia, nie działa globalnie? Do czego inwestorzy są Ci potrzebni? A może wcale nie są? Czy KFK, PARP, NCBiR mogą Ci pomóc? Młodzi Polacy są bardzo zdolni. Nasi programiści rokrocznie wygrywają konkursy o światowym zasięgu. Niemal codziennie słyszymy o ...

34.90 zł
kup teraz
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach

Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od ...

Autor: Bill Aulet

Przedsiębiorczość to nie tylko nastawienie, ale też konkretny zestaw umiejętności. Program 24 kroków to praktyczny opis procesu, który pozwala odpowiednio ukierunkować energię kreatywną, by w ten sposób zmaksymalizować szanse na sukces i ostateczną siłę oddziaływania przedsięwzięcia. ...

40.20 zł (-26.80zł)
kup teraz
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę

Przedsiębiorczość. Jak założyć i ...

Autor: Brian Tracy

W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie ...

35.14 zł (-19.76zł)
kup teraz
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych

Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm ...

Autor: Nicole Forsgren PhD, Jez Humble, Gene Kim

Tworzenie oprogramowania to wymagający obszar branży technologicznej - trzeba szybko reagować na zmieniające się uwarunkowania i w każdej chwili być gotowym na kolejną innowację, a wszystko po to, by budować przewagę konkurencyjną. Rozwijanie skomplikowanych systemów informatycznych powoli przypomina ...

49.00 zł
kup teraz
Python i AI dla e-commerce

Python i AI dla e-commerce

Autor: Sebastian Kondracki

Sztuczna inteligencja według Pythona. Sięgnij po potężne wsparcie dla swojego e-sklepu E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ... to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych ...

64.35 zł (-34.65zł)
kup teraz
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie

Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w ...

Autor: Paweł Cengiel

Zdobądź praktyczną wiedzę i zwiększ widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google! Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to ...

50.56 zł (-28.44zł)
kup teraz
Konwersja w e-commerce

Konwersja w e-commerce

Autor: Sebastian Suma, Łukasz Plutecki, Krzysztof Ba...

„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze. O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia! Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby ...

49.00 zł
kup teraz
Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

Autor: Richard Koch

Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% ...

37.17 zł (-21.83zł)
kup teraz