
Skuteczne social media. Prowadź działania, ...
Autor: Anna MiotkFirma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko ...

Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych! Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, ...

Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, ...
Autor: Arkadiusz SkuzaDlaczego Twój genialny startup nie zarabia, nie działa globalnie? Do czego inwestorzy są Ci potrzebni? A może wcale nie są? Czy KFK, PARP, NCBiR mogą Ci pomóc? Młodzi Polacy są bardzo zdolni. Nasi programiści rokrocznie wygrywają konkursy o światowym zasięgu. Niemal codziennie słyszymy o ...

Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od ...
Autor: Bill AuletPrzedsiębiorczość to nie tylko nastawienie, ale też konkretny zestaw umiejętności. Program 24 kroków to praktyczny opis procesu, który pozwala odpowiednio ukierunkować energię kreatywną, by w ten sposób zmaksymalizować szanse na sukces i ostateczną siłę oddziaływania przedsięwzięcia. ...

Przedsiębiorczość. Jak założyć i ...
Autor: Brian TracyW ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie ...

Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm ...
Autor: Nicole Forsgren PhD, Jez Humble, Gene KimTworzenie oprogramowania to wymagający obszar branży technologicznej - trzeba szybko reagować na zmieniające się uwarunkowania i w każdej chwili być gotowym na kolejną innowację, a wszystko po to, by budować przewagę konkurencyjną. Rozwijanie skomplikowanych systemów informatycznych powoli przypomina ...

Sztuczna inteligencja według Pythona. Sięgnij po potężne wsparcie dla swojego e-sklepu E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ... to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych ...

Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w ...
Autor: Paweł CengielZdobądź praktyczną wiedzę i zwiększ widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google! Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to ...

„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze. O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia! Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby ...

Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
Autor: Richard KochVilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% ...