
Stwórz klientowi jego własny świat Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci Nowe formy reklamy internetowej Reklama online -- studium przypadku Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową? Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama ...

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym Skuteczny newsletter Blog w Twojej firmie Nowoczesna obsługa klienta Optymalne wykorzystanie autorespondera E-biznes, który zarabia Złota era newslettera Witamy serdecznie, Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to ...

Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik! Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i ...

Sekrety Bitcoina i innych kryptowalut. Jak ...
Autor: Dominik HomaPrzeczytaj krótki wywiad z Autorem książki » Bitcoin — waluta przyszłości! u progu wielkiej zmiany, czyli po co komu kryptowaluty portfele i transakcje, czyli skąd wziąć Bitcoina i jak nim obracać na własnym podwórku, czyli jak przyjmować płatności we własnej ...

SEO jako element strategii marketingowej ...
Autor: Paweł CengielPoznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli ...

SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie ...
Autor: Piotr KaletaWyróżnij się treścią. Internet to doceni! Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis ...

Sekrety pomiarów w mediach ...
Autor: John LovettWykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych! Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest ...

Serwis Web 2.0. Od pomysłu do realizacji
Autor: Gottfried Vossen, Stephan HagemannWszystko, co powinieneś wiedzieć o Web 2.0 Jak poznać, czy serwis jest zbudowany w nurcie Web 2.0? Jakie technologie stosować? Jak wykorzystać sieć WWW do zwiększenia dochodów? "Web 2.0 -- określenie serwisów internetowych powstałych po 2001 roku, w których działaniu ...

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Autor: Dariusz PuzyrkiewiczGrzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i ...

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep ...
Autor: Wojciech Kyciak, Karol PrzeliorzRozpocznij działalność handlową w internecie Internet zmienił oblicze działalności handlowej. Sklepy internetowe, tańsze w utrzymaniu od tradycyjnych placówek, zaczęły wyrastać jak grzyby po deszczu. Wiele z nich przetrwało i obecnie przynoszą ogromne zyski, ale inne błyskawicznie upadły. Dlaczego? Co ...