
Twoja firma w social mediach. Podręcznik ...
Autor: Marcin ŻukowskiCzy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale ...

Twoja firma w social mediach. Podręcznik ...
Autor: Marcin ŻukowskiŚwiat, w którym pewna jest tylko zmiana Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby ...

Twoja firma w social mediach. Podręcznik ...
Autor: Marcin ŻukowskiDzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje ...

Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, ...
Autor: Nick BiltonOd hakera do miliardera W chwili pisania tej książki liczba aktywnych użytkowników Twittera sięgała 300 milionów. Serwis ten stał się narzędziem wykorzystywanym do walki z opresyjnymi rządami na Środkowym Wschodzie, marketingowym wsparciem przedsiębiorstw oraz ogólnoświatowym salonem ...

Modelowanie własnej kariery. Jednostronicowe sposoby na życiową przemianę Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur twórcy międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Praktyczny i inspirujący podręcznik planowania satysfakcjonującego życia Stworzony przez ...

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim ...
Autor: Tomasz KarwatkaWygodny jak... Twoja strona! Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400% Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, ...

VirtueMart. Jak szybko stworzyć ...
Autor: Marcin ŻmudzińskiKupić, sprzedać, zarobić... Tylko z VirtueMart! Joomla!, e-commerce i VirtueMart, czyli o co w tym wszystkim chodzi Właściwy wybór opcji, czyli jak konfiguracja wpływa na całą resztę Zarządzanie sklepem i rozwiązywanie problemów, czyli jak działać na co dzień i w kryzysie Systemy zarządzania treścią ...

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w ...
Autor: Justyna Bakalarska-StankiewiczPrzewodnik i zeszyt ćwiczeń Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa? Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? ...

Web 2.0. Przewodnik po strategiach
Autor: Amy ShuenPoznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy! Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo? Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0? Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie? Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy ...

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie ...
Autor: Avinash KaushikTa książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne: Co? Ile? Dlaczego? Co dalej? Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. ...