Książki

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Twoja firma w social mediach. Podręcznik ...

Autor: Marcin Żukowski

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale ...

39.90 zł
kup teraz
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Twoja firma w social mediach. Podręcznik ...

Autor: Marcin Żukowski

Świat, w którym pewna jest tylko zmiana Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby ...

49.00 zł
kup teraz
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik ...

Autor: Marcin Żukowski

Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje ...

37.00 zł
kup teraz
Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie

Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, ...

Autor: Nick Bilton

Od hakera do miliardera W chwili pisania tej książki liczba aktywnych użytkowników Twittera sięgała 300 milionów. Serwis ten stał się narzędziem wykorzystywanym do walki z opresyjnymi rządami na Środkowym Wschodzie, marketingowym wsparciem przedsiębiorstw oraz ogólnoświatowym salonem ...

39.90 zł
kup teraz
Model biznesowy. TY

Model biznesowy. TY

Autor: Tim Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

Modelowanie własnej kariery. Jednostronicowe sposoby na życiową przemianę Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur twórcy międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Praktyczny i inspirujący podręcznik planowania satysfakcjonującego życia Stworzony przez ...

69.00 zł
kup teraz
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim ...

Autor: Tomasz Karwatka

Wygodny jak... Twoja strona! Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400% Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, ...

37.00 zł
kup teraz
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla!

VirtueMart. Jak szybko stworzyć ...

Autor: Marcin Żmudziński

Kupić, sprzedać, zarobić... Tylko z VirtueMart! Joomla!, e-commerce i VirtueMart, czyli o co w tym wszystkim chodzi Właściwy wybór opcji, czyli jak konfiguracja wpływa na całą resztę Zarządzanie sklepem i rozwiązywanie problemów, czyli jak działać na co dzień i w kryzysie Systemy zarządzania treścią ...

31.90 zł
kup teraz
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w ...

Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Przewodnik i zeszyt ćwiczeń Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa? Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? ...

27.89 zł (-15.01zł)
kup teraz
Web 2.0. Przewodnik po strategiach

Web 2.0. Przewodnik po strategiach

Autor: Amy Shuen

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy! Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo? Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0? Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie? Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy ...

39.00 zł
kup teraz
Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie ...

Autor: Avinash Kaushik

Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne: Co? Ile? Dlaczego? Co dalej? Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. ...

99.00 zł
kup teraz