
Jak skończyć z marnotrawstwem i podnieść wydajność firmy? Radzi specjalista z 20‑letnim stażem >> PODCAST Mniej znaczy... więcej Lean management tłumaczy się na język polski jako szczupłe zarządzanie. Ta koncepcja, która ma źródło w motoryzacji, bazuje na elastyczności i ...

VirtueMart. Jak szybko stworzyć ...
Autor: Marcin ŻmudzińskiKupić, sprzedać, zarobić... Tylko z VirtueMart! Joomla!, e-commerce i VirtueMart, czyli o co w tym wszystkim chodzi Właściwy wybór opcji, czyli jak konfiguracja wpływa na całą resztę Zarządzanie sklepem i rozwiązywanie problemów, czyli jak działać na co dzień i w kryzysie Systemy zarządzania treścią ...

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w ...
Autor: Justyna Bakalarska-StankiewiczPrzewodnik i zeszyt ćwiczeń Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa? Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? ...

Web 2.0. Przewodnik po strategiach
Autor: Amy ShuenPoznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy! Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo? Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0? Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie? Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy ...

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie ...
Autor: Avinash KaushikTa książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne: Co? Ile? Dlaczego? Co dalej? Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. ...

Oszczędzaj nerwy, czas i pieniądze - pora zrobić zakupy w sieci! Internet i poczta elektroniczna, czyli bez konta ani rusz Zakupy w sieci, czyli jak nie marnować czasu i nie przepłacać Bezpieczeństwo przede wszystkim, czyli sposoby płatności i prawa klienta Bez internetu jak bez ręki - coraz więcej ...

Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla ...
Autor: Paweł GrzesiakZarabiaj, prowadząc własną witrynę WWW Poznaj metody zarabiania i wybierz najbardziej optymalne Zoptymalizuj witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych Analizuj wyniki sprzedaży i wdrażaj nowe rozwiązania Od wielu lat witryny WWW dzielono na dwie grupy -- profesjonalne i amatorskie. Za tymi ...

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć ...
Autor: Chris Brogan, Julien SmithBestseller "New York Timesa" Bestseller "Wall Street Journal" Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc." Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends" Co jakiś czas w Twoje ręce wpada ...

Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów ...
Autor: Szymon DrejewiczZrozumieć, by zwyciężyć Standard lub notacja BPMN (od ang. Business Process Model and Notation) jest obecnie najpopularniejszym narzędziem do specyfikowania procesów biznesowych. Na podstawie obserwacji trendów w systemach tej klasy można przypuszczać, że wkrótce całkowicie zdominuje on rynek ...

Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko ...
Autor: Jeff WalkerSkróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek! Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym Pokaż mi pieniądze, czyli czas ...