Książki

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak ...

59.00 zł
kup teraz
CRM. Relacje z klientami

CRM. Relacje z klientami

Autor: Jill Dyche

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkowników Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich ...

59.00 zł
kup teraz
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak ...

59.00 zł
kup teraz
CRM. Relacje z klientami

CRM. Relacje z klientami

Autor: Jill Dyche

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkowników Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich ...

59.00 zł
kup teraz

Implementing Order to Cash Process in SAP

Autor: Chandrakant Agarwal

Using different SAP systems in an integrated way to gain maximum benefits while running your business is made possible by this book, which covers how to effectively implement SAP Order to Cash Process with SAP Customer Relationship Management (CRM), SAP Advanced Planning and Optimization (APO), SAP Transportation ...

139.00 zł
kup teraz

Becoming a Salesforce Certified Technical ...

Autor: Tameem Bahri

Salesforce Certified Technical Architect (CTA) is the ultimate certification to validate your knowledge and skills when it comes to designing and building high-performance technical solutions on the Salesforce platform. The CTA certificate is granted after successfully passing the CTA review board exam, which tests your ...

159.00 zł
kup teraz

Implementing Order to Cash Process in SAP

Autor: Chandrakant Agarwal

Using different SAP systems in an integrated way to gain maximum benefits while running your business is made possible by this book, which covers how to effectively implement SAP Order to Cash Process with SAP Customer Relationship Management (CRM), SAP Advanced Planning and Optimization (APO), SAP Transportation ...

139.00 zł
kup teraz

Becoming a Salesforce Certified Technical ...

Autor: Tameem Bahri

Salesforce Certified Technical Architect (CTA) is the ultimate certification to validate your knowledge and skills when it comes to designing and building high-performance technical solutions on the Salesforce platform. The CTA certificate is granted after successfully passing the CTA review board exam, which tests your ...

159.00 zł
kup teraz

Building Expert Business Solutions with Zoho ...

Autor: Dominic Harrington

Zoho CRM is one of the most user-friendly, configurable, and competitively priced CRM systems for managing all your customer relationships. When tailored effectively to your business, it empowers your team to work smarter and helps your business to achieve more profitable and scalable growth. This book will show you how ...

129.00 zł
kup teraz

Salesforce B2C Solution Architect's Handbook

Autor: Mike King

There's a huge demand on the market for Salesforce professionals who can create a single view of the customer across the Salesforce Customer 360 platform and leverage data into actionable insights. With Salesforce B2C Solution Architect's Handbook, you'll gain a deeper understanding of the integration options and products ...

159.00 zł
kup teraz