Książki

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra ...

Autor: Piotr Majewski

Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną — trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym ...

39.00 zł
kup teraz
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Autor: Paulina Wiktorska

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w ...

34.90 zł
kup teraz
AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie

AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej ...

Autor: Alex Castrounis

Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania przewagi konkurencyjnej, jaką jest zdolność określania, wdrażania i osiągania poziomów wydajności ...

17.90 zł (-41.10zł)
kup teraz
Alchemia manipulacji

Alchemia manipulacji

Autor: Richard Bandler, John La Valle

Zostań urodzonym sprzedawcą Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację. To właśnie cechy i umiejętności prowadzące do sukcesu w sprzedaży. Jeśli chcesz ...

37.00 zł
kup teraz
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com

Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i ...

Autor: Richard L. Brandt

Richard Brandt w intrygujący sposób przedstawia sylwetkę jednej z największych postaci epoki internetu. Stephen Leeb, autor książek The Oil Factor oraz Red Alert Zostać najbardziej skupioną na kliencie firmą na świecie - firmą, która umożliwi mu dotarcie do wszystkiego, co chciałby kupić ...

34.90 zł
kup teraz
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra ...

Autor: Piotr Majewski

Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną — trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym ...

39.00 zł
kup teraz
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Autor: Paulina Wiktorska

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w ...

34.90 zł
kup teraz
AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie

AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej ...

Autor: Alex Castrounis

Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości. Wygrywanie wymaga utrzymywania przewagi konkurencyjnej, jaką jest zdolność określania, wdrażania i osiągania poziomów wydajności ...

17.90 zł (-41.10zł)
kup teraz
Alchemia manipulacji

Alchemia manipulacji

Autor: Richard Bandler, John La Valle

Zostań urodzonym sprzedawcą Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację. To właśnie cechy i umiejętności prowadzące do sukcesu w sprzedaży. Jeśli chcesz ...

37.00 zł
kup teraz
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com

Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i ...

Autor: Richard L. Brandt

Richard Brandt w intrygujący sposób przedstawia sylwetkę jednej z największych postaci epoki internetu. Stephen Leeb, autor książek The Oil Factor oraz Red Alert Zostać najbardziej skupioną na kliencie firmą na świecie - firmą, która umożliwi mu dotarcie do wszystkiego, co chciałby kupić ...

34.90 zł
kup teraz