Książki

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra ...

Autor: Piotr Majewski

Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną — trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym ...

25.35 zł (-13.65zł)
kup teraz
E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW

E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów ...

Autor: Łukasz Sosna

Internet służy nie tylko rozrywce czy nauce to także doskonały sposób na zarabianie pieniędzy. I ma dwie główne zalety: działa 24 godziny na dobę i dociera do ogromnej rzeszy odbiorców. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że jeżeli chce prowadzić działalność biznesową, musi ...

18.97 zł (-5.93zł)
kup teraz
Innowacyjność przepis na sukces. Model

Innowacyjność przepis na sukces. Model

Autor: Kotler Philip

Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. ...

38.02 zł (-11.88zł)
kup teraz
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela

Naród start-upów. Historia cudu ...

Autor: Senor Dan, Singer Saul

Jakim cudem w Izraelu młodym, niewiele ponad 60 letnim, kraju mającym zaledwie 8 miliona mieszkańców, pozbawionym bogactw naturalnych, z wrogami na wszystkich granicach i w ciągłym stanie wojny mogło powstać więcej start-upów niż w Japonii, Indiach, Korei, Kanadzie i Zjednoczonym Królestwie? ...

41.58 zł (-17.42zł)
kup teraz
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Jak złapać w sieci e-konsumentki i ...

Autor: Feldy Marzena

Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie. Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: - omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, - ...

50.57 zł (-8.43zł)
kup teraz
Co na to Google?

Co na to Google?

Autor: Jarvis Jeff

Jeff Jarvis w bardzo przystępny sposób stara się nam to wyjaśnić, dowodzi również, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości. Według Jarvisa nie moglibyśmy już dzisiaj ...

42.00 zł (-7.00zł)
kup teraz
E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

E-markting w praktyce. Strategie skutecznej ...

Autor: Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia ...

34.20 zł (-5.70zł)
kup teraz
Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Autor: Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk

No to Frugo, Żubr występuje w puszczy, Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it! to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne ...

34.20 zł (-5.70zł)
kup teraz
Start up. Od pomysłu do sukcesu

Start up. Od pomysłu do sukcesu

Autor: Adam Łopusiewicz

Przekuj swoje pomysły i pasję w dochodowy biznes! Masz pomysł na własny biznes wynikający z pasji? Ta książka pomoże ci go zrealizować i założyć swoją firmę! Odnajdziesz w niej przydatne informacje na temat tworzenia i rozwijania start-upów. Dowiesz się, jak zminimalizować ryzyko inwestycji, ...

30.40 zł (-9.50zł)
kup teraz
Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience

Badania jako Podstawa. Projektowania User ...

Autor: Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w ...

74.59 zł (-14.41zł)
kup teraz