Książki

Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj

Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj

Autor: Tomek Tomczyk (Kominek)

Druga książka znanego blogera Tomka Tomczyka, vel Kominka, poświęcona wszystkiemu, co dotyczy blogowania. O pierwszej, zatytułowanej Bloger, autor pisał: To nie jest książka dla blogerów, którzy chcą w tydzień zdobyć popularność, a w miesiąc zarobić milion dolarów. To pozycja dla tych, którzy ...

30.78 zł (-9.12zł)
kup teraz
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu ...

Autor: Barefoot Darren, Szabo Julie

Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną ...

67.72 zł (-11.28zł)
kup teraz
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu ...

Autor: Barefoot Darren, Szabo Julie

Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną ...

67.72 zł (-11.28zł)
kup teraz
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, ...

Autor: Galloway Scott

Bestseller New York Timesa Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani ...

30.40 zł (-9.50zł)
kup teraz
Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza ...

Autor: Andrew McStay

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której ...

47.06 zł (-7.84zł)
kup teraz
ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0

ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych ...

Autor: Omar AL Zabir

Poznaj sekrety zaawansowanych technologii budowy portali internetowych Web 2.0 Jak zaprojektować witrynę dla platformy ASP.NET i ASP.NET AJAX? Jak rozbudować serwis zgodnie z zasadami ergonomii? Jak zwiększyć wydajność serwera? Portale sieciowe Web 2.0, opierające się na technologii AJAX, umożliwiają ...

49.00 zł
kup teraz
ASP.NET AJAX. Programowanie w nurcie Web 2.0

ASP.NET AJAX. Programowanie w nurcie Web 2.0

Autor: Christian Wenz

Wykorzystaj najlepsze rozwiązania technologii AJAX i stwórz interaktywną stronę internetową Jak wykorzystywać dane serwerowe? Jak tworzyć i udostępniać własne kontrolki? Jak aktualizować część strony w regularnych odstępach czasu? Zastanawiałeś się, dlaczego interaktywne witryny cieszą się dziś ...

69.00 zł
kup teraz
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest ...

39.90 zł
kup teraz
Biblia copywritingu

Biblia copywritingu

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może ...

39.90 zł
kup teraz
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze ...

Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak

ECONOMICUS 2016 - III miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny" WE the CROWD Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu ...

39.90 zł
kup teraz