![100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu](https://helion.pl/okladki/125x163/100taj.jpg)
100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu
Autor: Tom Stafford, Matt WebbPoznaj sekrety funkcjonowania mózgu Procesy zachodzące w mózgu Selekcjonowanie informacji odbieranych zmysłami Sposoby przyswajania wiedzy Badania ludzkiego mózgu przeprowadzane przez ostatnich 20 lat dowiodły, że porównywanie zasad jego funkcjonowania do działania komputera jest dużym błędem. W ...
![AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii](https://helion.pl/okladki/125x163/ad360k.jpg)
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Autor: Paulina WiktorskaSkuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w ...
![Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe](https://helion.pl/okladki/125x163/alnapo.jpg)
Cząstki przyciągania. Jak budować ...
Autor: Natalia Hatalska"Cząstki przyciągania" z nagrodą My Company Polska Choice! Książka Natalii Hatalskiej "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe" zdobyła II miejsce w kategorii "Success story" w konkursie My Company Polska Choice. Dobra reklama jest jak zaraźliwy ...
![Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela](http://www.excelwbiznesie.pl/wp-content/helion-cache/helion/125x163/anamar.jpg)
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z ...
Autor: Wayne L. WinstonSpecjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. ...
![100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu](https://helion.pl/okladki/125x163/100taj.jpg)
100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu
Autor: Tom Stafford, Matt WebbPoznaj sekrety funkcjonowania mózgu Procesy zachodzące w mózgu Selekcjonowanie informacji odbieranych zmysłami Sposoby przyswajania wiedzy Badania ludzkiego mózgu przeprowadzane przez ostatnich 20 lat dowiodły, że porównywanie zasad jego funkcjonowania do działania komputera jest dużym błędem. W ...
![AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii](https://helion.pl/okladki/125x163/ad360k.jpg)
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Autor: Paulina WiktorskaSkuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w ...
![Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe](https://helion.pl/okladki/125x163/alnapo.jpg)
Cząstki przyciągania. Jak budować ...
Autor: Natalia Hatalska"Cząstki przyciągania" z nagrodą My Company Polska Choice! Książka Natalii Hatalskiej "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe" zdobyła II miejsce w kategorii "Success story" w konkursie My Company Polska Choice. Dobra reklama jest jak zaraźliwy ...
![Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela](http://www.excelwbiznesie.pl/wp-content/helion-cache/helion/125x163/anamar.jpg)
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z ...
Autor: Wayne L. WinstonSpecjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. ...
![Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone](https://helion.pl/okladki/125x163/bibco2.jpg)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz PuzyrkiewiczOd recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest ...
![Biblia copywritingu](https://helion.pl/okladki/125x163/bibcop.jpg)
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może ...