Książki

100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu

100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu

Autor: Tom Stafford, Matt Webb

Poznaj sekrety funkcjonowania mózgu Procesy zachodzące w mózgu Selekcjonowanie informacji odbieranych zmysłami Sposoby przyswajania wiedzy Badania ludzkiego mózgu przeprowadzane przez ostatnich 20 lat dowiodły, że porównywanie zasad jego funkcjonowania do działania komputera jest dużym błędem. W ...

39.90 zł
kup teraz
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Autor: Paulina Wiktorska

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w ...

34.90 zł
kup teraz
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Cząstki przyciągania. Jak budować ...

Autor: Natalia Hatalska

"Cząstki przyciągania" z nagrodą My Company Polska Choice! Książka Natalii Hatalskiej "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe" zdobyła II miejsce w kategorii "Success story" w konkursie My Company Polska Choice. Dobra reklama jest jak zaraźliwy ...

89.00 zł
kup teraz
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z ...

Autor: Wayne L. Winston

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. ...

55.18 zł (-33.82zł)
kup teraz
100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu

100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu

Autor: Tom Stafford, Matt Webb

Poznaj sekrety funkcjonowania mózgu Procesy zachodzące w mózgu Selekcjonowanie informacji odbieranych zmysłami Sposoby przyswajania wiedzy Badania ludzkiego mózgu przeprowadzane przez ostatnich 20 lat dowiodły, że porównywanie zasad jego funkcjonowania do działania komputera jest dużym błędem. W ...

39.90 zł
kup teraz
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Autor: Paulina Wiktorska

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w ...

34.90 zł
kup teraz
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Cząstki przyciągania. Jak budować ...

Autor: Natalia Hatalska

"Cząstki przyciągania" z nagrodą My Company Polska Choice! Książka Natalii Hatalskiej "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe" zdobyła II miejsce w kategorii "Success story" w konkursie My Company Polska Choice. Dobra reklama jest jak zaraźliwy ...

89.00 zł
kup teraz
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z ...

Autor: Wayne L. Winston

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. ...

55.18 zł (-33.82zł)
kup teraz
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest ...

24.74 zł (-15.16zł)
kup teraz
Biblia copywritingu

Biblia copywritingu

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może ...

39.90 zł
kup teraz